bedifferent

Alla inlägg under juli 2013

Av Anthony - 31 juli 2013 18:58


Hej Bloggläsare <3


Tilda har åkt hem, kvällen blev lyckad & det nya WII-spelet äger! :)


Imorgon kommer min underbara vän Emilia, det blir tusen timmar skvaller, mycket skratt, lagar egen mat & pyjamasparty <3!


G.U.D - vad kul vi ska ha <3! 

 

Är också superglad att pappa bokat biljetter till både ''West Side Story'' i Malmö samt Rock Of Ages & Priscilla i Stockholm <3 

 

Woop Woop- Längtar tills hösten & vintern :)!

 

Nu blir det Skype med Älskling

Puss-Haj! <3

 

/Anthony :* 



Av Anthony - 30 juli 2013 17:37

Hej Bloggläsare, nu har jag och Tilda återförenats & humöret ligger på topp! Precis varit nere på triangeln & köpt : PIRATES OF CARRIBEAN - LEGO - WII -Spel <3 OMG (h) Nu kör vi :3!!!

Av Anthony - 27 juli 2013 20:22

Hej Bloggläsare! 

Jag har suttit & funderat över vad jag ska skriva om här på bloggen, och kom tillslut på ett interessant & aktuellt ämne... MOBBNING!


En hemsk sak som pågår HELA TIDEN!

I skolor, På Gatan, På Internet : ÖVERALLT...

 

Jag själv skulle inte vilja påstå att jag blivit konstant ''mobbad'' i mitt liv..

M.E.N, eftersom jag är speciell & vågar vara annorlunda, så får jag OFTA kommentarer som till exempel: Bög, Tjej ,osv...

 

Det är inte kul?

Det är inte lönt?

Det ger ingen vinst & gör ingen glad...<3

 

STOPPA Mobbning - Be Different <3!

 

 

 

/ Anthony <3...

Av Anthony - 27 juli 2013 13:41

Nu är vattenkriget över, och jag är SÅ BLÖT <3!! Hahahahahha!!

Av Anthony - 27 juli 2013 10:44


[ Godmorgon ]

Godmorgon bloggläsare! 

Jag hoppas att alla sovit gott, är glada, pigga & ser fram emot en härlig lördag :)!

 

[ Fest ]

Ja, idag är det fest i stora tältet, här på campingen, i Skanör.

Det blir dans till härlig musik med goda vänner, god mat & MYCKET vattenkrig, då temat är vatten denna gång :D (ÄLSKA) <33

Kul-Ska-Det-Bli!

MEN- Vad ska man ha på sig? 

Risken att bli bombad med vatten-ballonger är RÄTT STOR! '' Ha, Ha, Ha '' ....<3

 

[ Lycklig ] 

Just NU i mitt liv, är jag lyckligare än någonsin förut..

Jag vet inte om det beror på att jag inte längre gömmer vem jag är?

Att jag hittat en underbar kille?

Att min artist-kariär sakta går frammåt? 

ELLER KANSKE ALLT TILLSAMMANS :D!!!

 

Bara känslan när Joakim ringer, B.A.R.A för att tala om hur underbar han tycker att jag är... <3

 

! Du-Är-Mitt-Allt !

 

Be Different <3

/Anthony :*




Av Anthony - 26 juli 2013 21:44




 Hej Bloggläsare!

Tänkte pigga upp denna molniga afton, genom att bjuda er på 2 bilder av mig, som barn..<3 

 

 

 

Be Different <3...

/Anthony :* 

Av Anthony - 26 juli 2013 13:59


P.A.R.T.Y - Time :)! 


Hej bloggläsare, solen skiner & livet leker :D 

Imorgon är det fest här i skanör, en dag fylld med vatten-aktiviteter, dans, musik & goda vänner <3!


Jag vill gärna få in tips om vad ni läsare vill att jag ska skriva om & lägga upp på bloggen <3 Låttips, Åsikter, Egopics, eller annat?


Lämna en kommentar, fråga & gilla ''BeDifferent'' & sprid den till era vänner :)


Be Different <33!

/ Anthony ;)

         

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards