bedifferent

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anthony - 31 augusti 2013 11:44

Kommer säkert intressanta & roliga bilder ikväll / senare x) <3!!!

Av Anthony - 30 augusti 2013 14:18

Hej Bloggläsare <3
Bloggar från mobilen, 20 minuter tills jag tar bussen hem, och ÄNTLIGEN är det helg ! <3

Ikväll / natt blir det Skype med Jonatan & imorgon är jag ensam hemma <3

När jag kommer hem är planerna följande:
1: Mat.
2: Jobba Lite Svenska
3: F*cking Chillaaaa <33

Vi hörs när jag kommit hem <3!

Av Anthony - 29 augusti 2013 22:11


Hej bloggläsare!


Vakren haft tid eller möjlighet att skriva något inlägg idag.. 

Då jag varit i skolan, fram tills 15.40, åkt mycket buss.., varit med Emilia & även på min audition .. <3


Imorgon kväll/natt ska jag skypa med Jonatan & GUD, vad mysigt det ska bli! <3

Men nu blir det mjuka sängen, kalla kuddar & en kopp te :) <3!


Sov Gott Alla Läsare, Vi Ses Imorgon <3!

- Anthony <3!  


[ Bild På Favorit-Skådespelaren, Från Serien : True Blood ]

[ Kan STARKT rekommendera denna serie <3! ]

Av Anthony - 28 augusti 2013 20:46


 

Av Anthony - 28 augusti 2013 16:26


Hej Sötnosar :) <3!


Jag ber om ursäkt för att bloggen stått stilla ett antal dygn nu, MEN det finns både förklaringar & anledningar!


1: Allmänt trött - varit långa dagar & mycket att tänka på..<3

2: Skolan tar mycket på energin, samt kärleken & mina show-repetioner .. <3

3: Jag har verkligen inte haft lust att skriva.. Och om man bara skriver för skrivandets skull.., så är det bättre att vänta :) <3!


Men i alla fall, ikväll är jag ensam hemma, det blir skype med finaste killen, snacka med Emilia, Elin , säkert fler & kanske en mysig film :) <3 


IKVÄLL KOMMER SVAREN PÅ ERA FRÅGOR & KOMMENTARER!!


Jag fick in sammanlagt 67 frågor/kommentarer & har valt de frågor som JAG tycker är viktigast att ni får svar på :) <3!


Jag kommer dock inte kunna svara i ett vanligt video-inlägg som jag utlovat, i och med att min Movie Maker måste instaleras om, samt många andra MIC & CAM program... <3


MEN - Det blir ändå en video ikväll & bra kommer den vara!


Hörs sen!

- Anthony <33  

Av Anthony - 25 augusti 2013 17:26


  Hej Bloggläsare!

Gud vad lycklig jag är..

Livet leker, hans namn är som musik på högsta volym & gud vad kär jag är..<3! 

När han skriver slår hjärtat snabbare & när han måste gå, så får jag världens klump i magen... 

 

Precis ätit underbart god kvällsmat med mamma & pappa :)!

Nu sitter jag med musik i öronen & ler som ett stort fån, tack vare honom...

 

Ikväll måste jag lista ut vad jag ska ha på mig, inför morgondagens skol-fotografering & video-svar till er bloggläsare !

 

Så PASSA PÅ - FRÅGA - FRÅGA - FRÅGA, imorgon kommer svaren!

Det går även bra att ställa sin fråga under DETTA inlägg, precis som i det förra :)! 

 

Nu ska jag träna dans-keografi , äta Ben & Jerry's glass & njuta av mitt underbara liv.. <3

 

Pussar & Kramar 

- TILL ER ALLA <3!

 

/ Anthony :)

 

 

Av Anthony - 25 augusti 2013 10:36

Hej Bloggläsare! <3
Precis gjort mig i ordning hemma hos Emilia & nu bär det av hemåt mot Malmö , för att snart skypa med prinsen :* <3 MysPys :* <3

Trött!, men lycklig <3

Vi hörs sen :*
Ha en FABULOS morgon - Puss :*
- Anthony <33

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards