bedifferent

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Anthony - 9 augusti 2013 18:13

 

The Best Thing About Music..

 

Is, When It Hits You..

 

It Never Hurts ..

 

- Bob Marley

 

 

Av Anthony - 9 augusti 2013 15:59

 

Till Töserna: En FABULOS parfym, luktar hallon/jordgubb, med en liten touch av vanilj & kolla vilken snygg flaska!

- Britney Spears !!


 

Till Grabbarna: En fräsch parfym, utan konstigheter eller besvär. Brukar ligga på ett rimligt pris & luktar något åt fahrenheit hållet :*

- Playboy !!

 

 

There U Go :) <3!

Av Anthony - 9 augusti 2013 13:15


Hej Bloggläsare!


Eftersom folk ofta frågar, vad jag gör, vem jag är & vad jag vill..

Så tänkte jag göra ett 100 % sant blogg-inlägg, om just MIG, min DRÖM, Min FRAMTID, Mitt LIV.., min kamp!


- Alltid Speciell !

Jag heter Anthony, och ända sedan jag föddes, har jag varit en RIKTIGT speciell kille.. Uppmärksamhet har alltid varit viktigre än mat & att prata, var & ÄR jag alltid bra på.. Redan som 3:åring fick jag mina första glitter-stövlar & uppträdde för mina föräldrar i blöja, dagarna ända..

 

- Musik I Familjen!

Det är inget konstigt att jag blev musikaliskt interesserad, när vi hela familjen alltid sjöng tillsammans i Bilen, under utflykter, resor & andra tillställningar... 

Min syster Michelle har under större delen av sitt liv uppträtt, sjungit & varit en väldigt stor förebild för mig.. När någon ställer mig frågan: 

- Vem är din favorit-artist?

Så svarar jag nog oftast, långt innan jag verkligen tänkt efter...

Sanningen är.., det är min syster.

Underbara Michelle, så otroligt begåvad & vacker..

Alltid kan hon få mig att skratta & att ha henne som förebild, betyder mer för mig, än något annat.. <3 

 

- En Dröm Föds!

En dag, jag vet inte vilken dag.., men någon dag, så hade jag bestämt mig!

Jag ville stå precis där de stog..

Jag ville dansa runt på samma scener som Lady Gaga - Michael Jackson & Britney Spears.. Och INGET skulle stoppa mig! 

Det var JAG - Anthony Bång som en dag, skulle stå i Spotlight...

 

- Förtroende - Hjälp & Kärlek!

Jag jobbar hårt för det här..

En hel del människor, ser inte allt jag gör, för att få uppfylla min dröm.. 

Mina föräldrar betalar MYCKET pengar, för att jag ska få GRYM dansundervisning, kunna ta privata sånglektioner & utveckla mina drama-förmågor.. Utan dem, skulle jag inte tagit mig, någonstans..

De tror mig på mig..

Ibland, mer än mig själv..

 

Men jag vet, att om jag slutar kämpa & stannar halvvägs, så kommer jag ångra mig hela livet..

För känslan jag får när jag lyckas underhålla andra, göra dem glada..

Det finns bara inget som betyder lika mycket för mig..

Du kan ge mig alla pengar i världen..

Snygga bilar, privata flygplan & dyra smycken..

Men det hjälper inte!

 

För en dag, står jag bakom ridån...

 

Mitt Liv, Min Dröm, Min Kamp

 

 

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards