bedifferent

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Anthony - 19 augusti 2013 19:15

Hej Bloggläsare <3!

Här kommer bilder på en del av kläderna, dock INTE alla, då jag inte blev nöjd med vissa bilder <3!

 

 

Jeans !!

Märke: Polo Ralph Lauren <3

Färg: '' Trasigt / Smutsigt '' Blått. (Ljusa fläckar & detaljer)

 

 

Linne !!

'' Fuck You - Tryck ''

Märke : [ Saknas ] 

Färg: Svart / Vitt.

(Från Malmöfestivalen)

 

 

Hoddie !!

Märke: Polo Ralph Lauren <33

Färg: Röd. (U.S.A Flagga På Framsidan)

 

Hoppas Ni Gillar Det !

 

BE DIFFEREN<3!

Av Anthony - 19 augusti 2013 17:39

Hej Bloggläsare <3..

Igår skrev mitt EX EX EX EX EX EX EX EX EX ...

248:a EX senare - Till mig O.o <3!

 

Jag blev chockad, men samtidigt exremt glad, eftersom han är den killen som gjort mig lyckligast under hela min livsperiod :O

JA- DET ÄR SANT...

Han skiver senare ikväll igen, och vem vet, kanske är något igång igen?

Hoppas VERKLIGEN det <3!!!!!!!!

 

I alla fall, var en runda på festivalen med Madde idag igen, köpte ett liknande linne som det jag köpte igår, & det kommer bilder på de båda linnena & kläderna som jag shoppade idag på Polo Ralph Lauren <3!!

[ 2 Nya Jeans & 1 Ny Hoodie ] :)!!

 

Nu ska jag vara ensam hemma.., mysa med lite brända mandlar & kanske en kopp varm choklad ? <3 Nom Nom Nom :3 !!

 

Bilder på alla kläder kommer senare !

 

Peace Out ! <3

 

 

Av Anthony - 19 augusti 2013 00:40

Hej Bloggläsare!

Idag var jag med Freja & Madde på Malmöfestivalen & vi hade typ SÅÅ KUL <3!

Vi shoppade, åt god mat på noodlemarket, krängde sockervadd & skrattade nästan HELA tiden <3...

 

På Malmö Festivalen Träffade Jag & Freja även Allan Hyde, som då är den underbara skådespelaren till Vampyren '' Godric '' i serien True Blood..

När vi stod där, höll om varandra & faktiskt pratade med den RIKTIGA GODRIC, jag dog lite inombords :D!! <3

[ Kommer Bild Längst Ner I Inlägget]

 

Imorgons planer:

Jag hade tänkt börja morgondagen med att vakna av MIG SJÄLV..

Inga alarm-Ingen tid att passa & ingen STRESS...

Jag tänker njuta av min sista lediga dag från skolan, innan jag sen verkligen ska ge allt <3!

 

Det blir att leta efter lite nya jeans på förmiddagen, sen kanske en vända till på festivalen med Madde, om hon har lust :)!

 

Och jaså - ******** har skrivit igen :$ <3!!

 

Om jag bara spelar mina kort rätt nu, så kommer jag vara riktigt lycklig inom

kort <3!!

 

 

 

BE DIFFERENT <3!! 

/Anthony :*

 

 

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards