bedifferent

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anthony - 24 augusti 2013 13:58


 


 

 

 

Hej Bloggläsare!

Sovit ut ordentligt idag, känner på mig att det kan bli en lång dag / natt idag...

Tillsammans med både Tilda & Emilia.. <3

 

Idag blir det frågestund på bloggen!

Ni ställer vilken fråga ni vill i kommentars-fältet nedan eller i fråge-rutan, uppe i bloggens vänstra sida :)!

 

När jag känner att jag fått in tillräckligt många frågor, så svarar jag antingen i ett vanligt inlägg, eller om det ÖNSKAS - i ett video-inlägg :)!

 

[ Ställ VILKA FRÅGOR NI VILL ]

De kan vara dumma, elaka, korkade & självklara, men de mest seriösa frågor, är även dem som kommer tas upp & besvaras i inläggen!

SÅ, slösa inte er tid på korkade frågor :* <3

 

Dåså, God Morgon

& FRÅGA - FRÅGA - FRÅGA!

 

- Anthony <3

Av Anthony - 23 augusti 2013 22:13

 


Hej Bloggläsare! 

Nu har jag bestämt mig & över JÄTTEMYCKET på låten som jag ska framföra, under nästa torsdags audition :)!

 

Vi överraskar '' juryn '' med lite disco!

 

Vad sägs om...

 

Wham! Wham! Wham!

Låt: Wake Me Up Before You Gogo!

 

Detta kommer sannerligen på spännande!

Önska mig lycka till <3!

 

 

 

LETS BRING DISCO BACK <3!

& Remeber..

BE DIFFERENT <3!

- Anthony :* 

Av Anthony - 23 augusti 2013 17:23


 

 

Hej Sötisar <3! 

Nu har helgen äntligen börjat.. & SHIET vad veckan gått fort <3!

 

Med en cider i handen, musik & finkläder börjar vi nu fira broren Tobias , som fyllt 21 :)!

 

Sticker ut på restaurang med gänget senare såklart & förhoppningsvis så blir det kanske lite skype med finaste killen i världen..<3

Drömprinsen kallade mig perfekt idag :$, humör-mätaren har nått toppen nu <3!!

 

Så vi alla ger Tobias ''Panda'' Hansen ett stort grattis!

Mycket kärlek till dig broren min <3!!

 

Och till er andra läsare, ha en underbar kväll, så ses vi senare :* <3

 

Puss & kram

- Anthony <3! 

Av Anthony - 22 augusti 2013 22:32


Hej Bloggläsare <3



Jag ursäktar bristen på längre inlägg idag, men jag har varken hunnit eller kunnat!


Blev några lite kortare inlägg från skolan idag, bland annat bilden på mig & Elin, samt bilden på mina & Soso's fina choklad-muffins :)!! <3


Imorgon är det fredag, vilket innebär? xD


JAG - VET - INTE?


Ska förhoppningsvis ha Emilia sovandes här..

Popcorn, skvaller, killar, glee, musik , skratt & myspys :3 <3!!


Nu blir det en sabbis macka, sen sängen!


Be Different <3


- Anthony !   

Av Anthony - 22 augusti 2013 12:49

Bild på mig & finaste Elin <3!!

Av Anthony - 22 augusti 2013 11:13

Nom Nom Nom <3 :D !!

Av Anthony - 21 augusti 2013 19:22


Hej Bloggläsare!

Här är jag igen, för att ge er gullungar 10 sanningar om MIG.

Alla är 100 % sanning!

Ta En Titt !

 

 

 

1 :

 

Jag HATAR, verkligen HATAR när folk kallar mig ''tjej''

 

Jag har en kuk, är av manligt kön , om du inte tror mig, så kom och ta en titt, seriöst, för jag är rätt säker, på att min vän hänger kvar där nere?

 

2:

 

Jag är beroende av popcorn!

Jag älskar popcorn, med smör, utan smör, mindre salta, mer salta?

Men det Bästa är BIO-POPPISAR <3

Nom Nom Nom :3 !!

 

3:

 

Jag har en tendens att alltid få folk att avslöja vad som kommer hända i en läskig film, LÅNGT innan det händer! Så att jag slipper bli rädd :$...

 

4:

 

Jag gillar & tänder på KORTA KILLAR. 

Men notera, inte för korta...

KORTA, men inte FÖR KORTA.

Göllight :D!

 

5:

 

Mina bästa vänner är:

Matilda Holtz <3

Emilia Wiberg <3

Sofia Göransson<3

Sophie Marie Clarke <3

[ Finns fler, men inte som jag kan berätta ALLT jag gör för ] 

 

6:

 

Jag är I.N.T.E Oskuld   

 

 

7:

 

Jag hatar att vara singel..

TRÅKIGT - ENSAMT - RIKTIGT '' B ''! 

 

8:

 

De 5 snyggaste manliga skådespelarna är:

 

Ryan Kwanten   

Johnny Depp   

Mark Salling   

Tom Cruise   

Alexander Skarsgård   

 

9: 

 

Jag vill VERKLIGEN gå ner i vikt...

 

10:


Om jag måste välja 3 favorit-artister / band : 

 

Brtiney Spears !

Yohio !

Taylor Swift !

 

Detta var 10 sanningar om MIG..

Hoppas ni gillade det <3!

 

Be Different <3

/Anthony !

 

 


 

Av Anthony - 21 augusti 2013 17:35

Hej Bloggläsare <3

Här kommer magbilden, som många av er frågat & tjtatat efter, sen jag la upp den förra :* <3!

 

 

 

Be Different <3

/Anthony <3

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards