bedifferent

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anthony - 21 augusti 2013 16:20

Hej Sötizar <3

Hemma från skolan, ska snart ta något att äta tillsammans med Mamma, Pappa & Syster Michelle! :)

 

Efter maten blir det träning tillsammans med Michelle inför nästa veckas audition, puh! Sjunger upp, värmer upp rösten & försöker välja ut en låt att sjunga.., det blir sannerligen en utmaning .. <3!

 

MEN - senare ikväll blir det skype med *Honom* , gud vad jag saknat honom <3!

Hoppas att detta blir minst like mysigt, som jag förävntar mig :$ <3! 

 

 

 

Random Bild & Puss :* <3

 

/ Anthony :D !!

Av Anthony - 21 augusti 2013 06:46

Hej Bloggläsare <3!

Snabbt morgoninlägg, skrivet av trötta mig ! :)

 

Snart bär det av mot skolan, senare kring 4 tiden, sångträning med min syster Michelle & ikväll blir det skype med * Honom *   

Längtar som fan efter att få se, prata & ha honom hos mig igen :$ <3!

 

Frukost?

Jag vet inte?, om jag hinner! <3

 

Bloggar från mobilen i skolan <3 :)

 

Puss & Kram

- Anthony <3

 

 

Av Anthony - 20 augusti 2013 23:28

Hej Bloggläsare!

 

Nådde Precis 100 Unika Besökare På

 

Bloggen!


Woop Woop <3! 

       



Av Anthony - 20 augusti 2013 21:55

Hej Bloggläsare!

Här kommer en liten video, när jag sjunger början på Ronan Keating's låt - '' When You Say Nothing At All '' <3..

 

Kommentera?

Gilla?

Dela <3!

 

Hoppas Ni Gillar det :)!

 

 

Be Different!

/Anthony <3
 

Av Anthony - 20 augusti 2013 21:02

Hej Bloggläsare!
Just nu sitter jag på bussen hem, bloggar från mobilen, så att ni förstår varför inlägget ser ut som det gör ..

Trött i fötterna, ont i benen , huvudverk & riktigt sockersugen, Men också Kär som fan, Lycklig & varje gång en dag når sitt slut, så tar jag ett extra steg mot min dröm <3!

Träning med Trelleborgs Scenfolk, Klart! <3

Första dagen i skolan, Klart <3!

Lycklighetsmätaren På Topp?
KLART <3!!

Vi ses senare ikväll / natt <3 :3

Av Anthony - 20 augusti 2013 00:33

NÄSTAN 100 UNIKA BESÖKARE!!

 


 

Av Anthony - 19 augusti 2013 19:15

Hej Bloggläsare <3!

Här kommer bilder på en del av kläderna, dock INTE alla, då jag inte blev nöjd med vissa bilder <3!

 

 

Jeans !!

Märke: Polo Ralph Lauren <3

Färg: '' Trasigt / Smutsigt '' Blått. (Ljusa fläckar & detaljer)

 

 

Linne !!

'' Fuck You - Tryck ''

Märke : [ Saknas ] 

Färg: Svart / Vitt.

(Från Malmöfestivalen)

 

 

Hoddie !!

Märke: Polo Ralph Lauren <33

Färg: Röd. (U.S.A Flagga På Framsidan)

 

Hoppas Ni Gillar Det !

 

BE DIFFEREN<3!

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards