bedifferent

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Anthony - 1 december 2013 20:40

 

Hej igen bloggläsare! 

Redan 20 unika besökare igen & 50 sidvisningar, tack, gracias, merci, danke, arigato! <3

 

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så tänkte jag ge er läsare en kort uppdatering om vad som pågått i mitt liv under senaste tiden :)!

 

1: Jag har, för de som inte vet, en pojkvän <3! Varit tillsammans i mer än 2 månader och den stora mysiga bamsebjörnen på bilden ovan, fick jag av honom igår :$ <3!!! Mys!! 

 

2: Jag har stått på scen de senaste veckorna :)! ''Jukebox Show'' på Grand, fullsatt 4 av 5 kvällar och shiiet, vad roligt det har varit! <3 [ tack till alla er som gett blommor och kollat <3 ]

 

3: Första terminen i 9:an börjar gå mot sitt slut och snart är det gymnasieval! Lunds dans & musikalgymnasium är det solklara förstavalet och mina tidigare erfarenheter i både dans och teater kommer nog väl till nytta i utagningsproven :) <3!! 

 

Ja, det var nog det viktigaste som man bör känna till :) <3!

 

Gilla gärna bloggen på facebook, det finns en like-knapp till vänster och dela den på diverse sidor där ni medverkar! <3

 

Puss & kramis, Anthony <3...!

 

Av Anthony - 1 december 2013 19:17

     Jag Är Tillbaka!       

 

 

 

 

Hej mina förhoppningsvis fortfarande intresserade bloggläsare!

Som ni kanske märkt har jag tagit en LÅÅÅNG paus från bloggen...

Brist på inspiration, vilja och kreativitet är ingen bra kombination när det gäller att underhålla andra via internet, I tell ya honey!

 

Men nu, för dem som fortfarande är intresserande är jag tillbaka!

Be Different är tillbaka!

 

Det firar vi med ett hura! <3

 

      

 

- Anthony <3

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards