bedifferent

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Anthony - 2 december 2013 23:48

Hej bloggläsare! 

Det här blir dagens sista inlägg, då jag är väldigt trött och jag känner verkligen hur sängen försöker bädda ner mig själv! 

 

Här kommer 2 filmtips & 2 låttips, precis som jag utlovade i förra inlägget!

Mer än 100 unika besökare idag, tack till alla som läser och Fuck You, alla som hatar <3 My life, my choice, my way!

 

Filmer:

 

1:           - The Hunger Games '' Catching Fire ''   

 

2:          - Mr & Mrs Smith   

 

 

Låtar:

 

1:          - Le Kid '' Oh My God! '' <3

 

 

2:          - Star Pilots '' Higher '' <3 

 


Godnatt!

- Anthony <3

Av Anthony - 2 december 2013 19:09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej bloggläsare!!

Ikväll tänkte jag skriva om något som de flesta awesome tonåringar gör nuförtiden.. -Shopping!    

 

Vår familj är inte direkt känd för att vara särskilt ''sparsamma'', men att shoppa är ju SÅ UNDERBART! Jag menar, ta mig som ett exempel? 

- 4 par converse skor

- kalsonger i regnbågens alla färger

- 5 mössor & 4 kepsar

- 40 halsband?

- 6 ringar

- 21 armband

- 4 klockor 

 

Raringar, listan bara fortsätter! <3


Det finns inget bättre än att inta gallerian, en grym summa pengar och det bara regnar REA-skyltar...    !!


Så, vad är egentligen mina favoritaffärer?

Efter att ha funderat ett tag så inser jag att det finns så sjukt många underbara affärer med riktigt grymma kläder! 

Men, Jack & Jones, Ralph Lauren och H&M är exempel på riktigt grymma butiker! <3

 

     

 

Reser 2 veckor till Indien över jul och där är allting 6 GÅNGER SÅ BILLIGT som här hemma! 

Gissa om denna pågen ska shoppa eller!?


Nu, myskväll med musik, mjölkchoklad och en varm kopp te! 

Film & Låttips kommer senare ikväll / natt <3!

 

- Shoppa på!

- Anthony <3

Av Anthony - 2 december 2013 16:44


Hej Bloggläsare!
Just nu sitter jag på NoodleMarket med bästa Tilda & äter oss tjocka som kinesiska grisar :3!!

Friterad kykling, ångande grytor, ris & nudlar, paradiset !! <3

Ikväll blir det myskväll med mamma & såklart fler inlägg till er! <3




Av Anthony - 2 december 2013 07:14

 

Godmorgon bloggläsare! <3

Igår lyckades vi nå hela 60 unika besökare & 200 sidvisningar :)! 

4 personer till har också bidragit och tryckt på gilla knappen, vilket betyder att bloggen nu har 178 gilla markeringar :)!

 

Precis vaknat, duschat & klätt på mig kläderna för dagen (blir mjukisbyxor, det är måndag -.-' )... 

 

Britney Spears nya '' Work Bitch '' & ett äpple, en bra start på dagen! 

 

Idag kommer jag blogga från mobilen, i skolan & kanske på teatern ikväll, hoppas att alla har en supermorgon, det är ju inte måndags fel, att den är måndag? 

 

Puss & Kramis - Anthony <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards