bedifferent

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Anthony - 2 september 2013 20:30

 

 

Hej Bloggläsare!

 

Nu är jag hemma igen, efter en VÄLDIGT härlig & inspirerande sånglektion, hos nya sångpedagogen Anna Ekman <3!

 

Sitter & studerar akord, noter & kollar piano-videos på youtube 24/7..

Ni anar inte hur extremt mycket jag längtar efter mitt nya Yamaha Piano... Tack mamma & pappa, verkligen.. <33!

[ Lär komma nu, under de senaste dagarna] :$$!! <3

 

Suttit och funderat de senaste kvällarna, på hur jag allt mer uppskattar att sova O.o?

Hur skönt jag tycker det är att sätta på lugnande musik / en film, krypa ner under täcket, med en kall fläkt som blåser en kallt i huvudet <3.. 

 

Man blir piggare dagen efter, på bättre humör & dessutom är denna avkopplande stund viktig, när man till exempel måste tänka över saker, kärlek, skola, kompisar , osv..

 

Mycket skönt :)!

 

Nu blir det en macka & lite skype med kompisarna <3!

 

Ha en bra kväll & sov gott :3!

 

Kyss På Kallingarna :* <3

- Anthony <3

Av Anthony - 2 september 2013 17:25


Nu iväg till sånglektion <3!

Vi hörs efter det :) <3!


- Anthony :*   

Av Anthony - 2 september 2013 06:54



Hej Bloggläsare!


Skriver ett kort schema inför dagen, så ni vet hur bloggandet kommer se ut: 


Nu: Snart iväg till skolan <3

( Bloggar från mobilen idag också)

Buss hem till Malmö, där även Elin Joinar idag!

Trevligt Trevligt <3!


Senare ikväll blir det sånglektion :) <3


Nu MÅSTE jag verkligen göra mig klar!


Ps: Vill Ha Mitt Piano :$!!!!!!


Herå <3

- Anthony   

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards