bedifferent

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Anthony - 30 september 2013 20:25

 

 

 

Hej Bloggläsare!

 

Ni anar inte hur F*CKING lycklig jag är just nu... <3!

Min pojkvän, Joakim, är det bästa som hänt mig.. och ja, det kan jag säga redan nu..

Det finns INGEN kille som gett mig så mycket tillbaka..

Så mycket komplimanger..

Som verkligen fått mig att känna att JAG betyder väldigt mycket.. <33 

 

Hans kramar är nog det mysigaste jag vet, och när jag delar säng med honom, så sover jag bättre än jag någonsin gjort förut...

Att vakna upp bredvid hans sida, ja, det känns som en romantisk film <3..

Det slår verkligen gnistor, det gör det...

 

Det är liksom svårt att förklara, när man upplever det själv, men att vara kär, är en riktig mysig & underbar känsla.. och alla, verkligen ALLA, förtjänar någon att krama, pussa & gosa med <3..

 

Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins, så säger man i alla fall..

Jag har kysst runt tillräckligt, och nu, allt jag vill ha & behålla, är min alldeles egna, vackra, mysiga och underbara Joakim! <3

 

- Love

- Is 

- Great! 

 

- anthony <3 :*

Av Anthony - 30 september 2013 06:48

 


Hej Bloggläsare!

 

Tack för alla gratulationer till mitt förhållande & för att en hel del av er fortsätter läsa bloggen!

 

Idag är det inte mycket på schemat..

Skola & Teater? Ahh, det är väll i stort sätt allt :)?

 

Så, kanske skypa lite med pojkvännen, träna piano eller lira LOL?

Vi får se :D!

 

I alla fall, nu blir det frukost, fixa sig & sen buss till skolan! :)

 

Bloggen, vi ses senare idag :)

 

- Anthony*

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards