bedifferent

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Anthony - 15 september 2013 21:38

 


SHIET, vilken dålig stil av mig va! 

Inte uppdatera på flera dagar & nu tänker jag inte ens be om ursäkt :O!

Nej, för jag har faktiskt en hel del anledningar till varför jag inte bloggat :)!

1: Showrep, ny teatergrupp & ny sångpedagog. (Mycket Planering)

2: Varit med kompisar, eller varit i skolan HELA TIDEN.

3: Yohio konsert!

4: Mycket plugg.. (NO-frågor, Engelska-glosor, Tyska-glosor & SO-EU skit..) 

 

Men, nu är jag här, och tänker inte vara någon ''Stupid'' kille längre, för nu börjar saker lugna ner sig & jag börjar få en lagom rutin i vardagen :)!

 

Såå, vad har hänt sen jag skrev sist?

MASSOR!

 

Tänker inte skriva om allt, men har gjort allt från att delat säng med kompisen Elin, till att ha krängt chips tillsammans med Becca & Tilda i ett väntrum! xD 

En härligt vecka :)!

 

Gårdagen spenderades tillsammans med Freja på baltiska hallen här i Malmö, där vi nu äntligen fick se Yohio live, som vi längtat efter ända sedan jag fick de 2 biljetterna i konfirmation & födelsedags-present :)! 

(Tack Underbara & Härliga Katja & Thomas För Biljetterna)

 

Fick min affisch signerad & fångade också rosen som Yohio kastade ut under föreställningen, VÄRLDENS LYCKLIGASTE KILLE <3333!

 

Nu blir det en härlig ljudbok, lite stretching & sen ner i sängen <3!

 

Puss på er :*<3

- Anthony :)!

 

 

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards