bedifferent

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Anthony - 2 oktober 2013 19:55

      

Hej Bloggläsare!

Idag har jag sannerligen använt all min tid till nödvändiga saker!

Pratat med min pojkvän, pluggat SO & Matte, samt ändrat om & förbättrat designen på min blogg :)!

Idag har jag också nått 500 sidvisningar på min blogg & fler ska det bli!

Läs-Gilla-Kommentera

BeDifferent<3!

OCH! - Idag låg jag på första plats av alla bloggar på bloggplatsen.se!

[ Antal kommentarer ]

Hoppas att alla har en awesome kväll!

- Anthony :*

 

    

Av Anthony - 2 oktober 2013 15:15

 

Hej Bloggläsare!

Nu har jag läst igenom SO:n 3 gånger, städat upp på rummet & ändrat om lite av designen på BeDifferent.blogglatsen.se :)! <3

 

Som ni kanske har märkt har jag nu en helt ny header, som enligt mig förklarar rätt mycket vad bloggen är baserad på. Olikheter mellan olika individer & rätten att vara different :) <3! UNDERBART :)!

Också en ny presentationsbild, på mig & älskling <33!

Myspys :)!

 

För att ta en paus från skolarbetet, valde jag ut FRUKT som tema för dagens fotografering :)!

Gud vad nöjd jag är med dessa 2 bilder :)! 

Alltså, Foto & Redigering : Anthony Bång <3!

 

Säg gärna vad ni tycker, jag hoppas att ni alla gillar förändringarna :)<3!

 

- Anthony :* 

 

 

Av Anthony - 2 oktober 2013 12:19


 

Hej bloggläsare!

Hoppas att alla har en toppen dag, för idag ska ni hjälpa mig lite! :)

Jag känner att min blogg får allt fler besökare, MEN att det måste ske en förändring/förbättring!

 

Därför behöver jag er läsares hjälp!

Under detta inlägg får ni HEMSKT gärna kommentera de sorters inlägg/bilder/annat som ni gillar när jag lägger upp på bloggen! :) Men även såklart nya saker, som ni velat se på just min blogg :)! Jag vill såklart göra bloggen så interessant som möjligt för er läsare, men för att göra det, BEHÖVER JAG ER!

 

Jag har också funderat på en ny header, som jag förmodligen ska försöka fixa ihop idag :)!

 

Men nu, kommentera!!

Och kommentera sen lite till!

 

Förändringarna är upp till er :)!

 

- Anthony :*

  


















Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards