bedifferent

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Anthony - 17 oktober 2013 20:37


Hej bloggläsare!

Nu har jag precis käkat med mamma och pappa, räknat matte & blivit klar med min praouppgift!<3

Idag fick jag reda på resultatet angående SO-provet som vi gjorde för någon vecka sedan.. ''A, utmärkt!''

Känns verkligen toppen att få något tillbaka efter allt det hårda arbetet man lägger ner på skolan! :)

Så tumme upp för det :)!!


Imorgon ska jag sova hos Emilia och göra en ny grej som vi börjat med...

Monopol! 

Jag har aldrig sett monopol som ett särskilt roligt spel, när jag var yngre. Men nu ÄLSKAR jag det! <3

Eftersom vi bara är 2 stycken, får man slå tärningarna mycket oftare, vi är schysta både vinnare och förlorare, men visst ord som hagga & rabb uppstår väll ibland... Men det är ju faktiskt mest på skoj! Såklart vill man vinna?   


Men i alla fall, hem till Emilia imorgon, massa skoj & nu blir det en varm kopp te, samt lite piano-träning :)<3


Hörs & Be Different !

-Anthony :)! 

Av Anthony - 17 oktober 2013 08:05

Hej bloggläsare! <3
Sitter nu på bussen mot skolan & idag är det lång dag.... :/ <3
Men i alla fall, bjuder på några egobilder, tagna nu i veckan :)!!

Bye - Anthony :*

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards