bedifferent

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Anthony - 3 oktober 2013 21:58

 

Hej bloggläsare!

Imorgon är det ju äntligen fredag & massa mys & skojjiga saker är planerat i helgen!

Imorgon, bara 1 lektion, tack vare ''studiebesök'' till Trelleborg & sen hem till Elin :)<3!

Buss hem senare mot kvällen, hemma cirka halv 7! Städa, fluffa till kuddarna & styla om rummet riktigt mysigt, innan jag sen hämtar älskling på tågstationen kring halv 10 tiden :)<3!! Längtar som in i BOMBEN efter honom!! <3 Så du blir det myskväll varje kväll & massa skoj, varje dag :)! Även en god middag på Noodlemarket, tillsammans med både älsklingen min & Tilda på lördag-kväll :) <3!

 

Nu blir det en varm kopp te, lite pianospelande & sen ett godnatt-samtal till Joakim <3!

 

Ha en bra kväll!

-Anthony :*

 

 

Av Anthony - 3 oktober 2013 10:46

Inte konstigt att jag sov så gott inatt, pratade ju med älskling i över en timme <3 <3!!

Love You Beuty
-Anthony <33

Av Anthony - 3 oktober 2013 06:52

Hej Bloggläsare!

Idag är det torsdag, och gud vad veckan gått fort fram...

Imorgon kommer älskade pojkvännen, lär bli en helg fylld med massa mys, bra filmer & god mat <3!

Lördagen kommer vi spendera på bästa restaurangen Noodlemarket! Nom, Nom, Nom <33!, med Tilda såklart!

 

Ni anar inte hur mycket jag saknar honom <3...

Kärlek till dig :* <3!

 

Men också, massa kärlek till er läsare som igår hjälpte mig nå:

204 unika besökare!

& 800 sidvisningar :)!!

 

Tack, tack, tack :)!

Idag blir det nog en hel del bloggat från skolan, vill uppdatera så ofta som möjligt nu, när så många läser bloggen!<3

 

Nu - Frukost - Outfit & Yohio , på högsta volym såklart! <3

- Anthony.

 

         

 

 

 

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards