bedifferent

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Anthony - 10 oktober 2013 22:09

 


Hej bloggläsare!

Ikväll har jag spenderat mestadels av tiden ensam hemma :)

Lagat god mat till mig själv, lyssnat på härlig musik och efter en hård vecka prao, var det ganska skönt med några timmar i ensamhet och tystnad...<3


Jag har också förberett allting som skulle göras inför morgondagens tidiga tågresa till Stockholm!

Städat upp på rummet, packat klart och dubbelkollat när älskling slutar skolan och hämtar mig på hotellet imorgon :)! Även mobil och headphones ligger på laddning över natten <3!

 

Imorgon tar jag en paus från Skåne, vardagen och njuter av en helg tillbringad med min underbara pojkvän, mina heltokiga föräldrar och goda vänner! <3 Saker som fika, mys och Rock Of Ages finns på schemat!

 

Jippie! <3

 

- Anthony!

 

 

Av Anthony - 10 oktober 2013 07:01

 

Hej bloggläsare!

Förlåt för dålig uppdatering denna vecka, men att praoa tillsammans med förstaklass-elever, var inte så ''chill'' som jag först trodde det skulle vara... Har varje dag varit totalt slut när jag kommit hem, men i alla fall!

Idag är det ju sista dagen på Möllevångsskolan tillsammans med mamma och imorgon bär det av mot huvudstaden - Stockholm <3!

Här för att spendera lite tid med min underbara pojkvän, ''förskottsfira'' hans födelsedag och även se Rock Of Ages på chinateatern tillsammans med mamma, pappa och massa goda vänner! <3

Nu:

Städa upp på rummet.

Fixa håret.

Käka frukost.

Och sen, mot Möllevångsskolan! <3

 

- Anthony

 

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards