bedifferent

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anthony - 2 oktober 2013 12:19


 

Hej bloggläsare!

Hoppas att alla har en toppen dag, för idag ska ni hjälpa mig lite! :)

Jag känner att min blogg får allt fler besökare, MEN att det måste ske en förändring/förbättring!

 

Därför behöver jag er läsares hjälp!

Under detta inlägg får ni HEMSKT gärna kommentera de sorters inlägg/bilder/annat som ni gillar när jag lägger upp på bloggen! :) Men även såklart nya saker, som ni velat se på just min blogg :)! Jag vill såklart göra bloggen så interessant som möjligt för er läsare, men för att göra det, BEHÖVER JAG ER!

 

Jag har också funderat på en ny header, som jag förmodligen ska försöka fixa ihop idag :)!

 

Men nu, kommentera!!

Och kommentera sen lite till!

 

Förändringarna är upp till er :)!

 

- Anthony :*

  


















Av Anthony - 1 oktober 2013 22:55

Hej bloggläsare!
Idag : 120 + unika besökare! <3
Och cirka 250 sidvisningar :)!!
Tack alla vackra människor som läser & uppskattar bloggen, verkligen kul, uppskattar det otroligt mycket :)!

Imorgon är det studiedag & älskling har bokat tågbiljetter :)!!

Han kommer på fredag, stannar till söndag & GUD vad mysigt det ska bli :$ <333!!! [ älskar dig Söwtnos :* ]

Nu blir det sängen & sen sova ut ordentligt imorgon :)! <3

- Anthony :)!

Av Anthony - 1 oktober 2013 06:54

Hej Bloggläsare!

Denna morgonen har börjat bra!

70 personer har gillat min & Joakims relationsstatus på facebook [ Tack <3! ]

Jag har sovit riktigt gott & är taggad inför en dag med härliga kompisar, god fika i Trelleborg & en förhoppningsvis lyckad show-träning med Scenfolket! <3

 

Minuterna på morgonen går SNABBT!

Dags att bestämma sig för kläder, fixa håret & käka lite frukost :D!

 

Ses Sen, Söwtnosar :* <3

 

- Anthony !

 

 

[foto & redigering - jag]

Presentation


Läs min presentation ♥

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag flytta bloggen till nattstad?
 JA!
 NEJ!
 Bryr mig inte!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:D

Psychedelic Pointer 12

Ovido - Quiz & Flashcards